.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگيری اعضاي يك خانواده سارق در بندرانزلي

فرمانده نيروي انتظامي بندرانزلي از دستگيري اعضاي يك خانواده سارق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز  ، سرهنگ "جلال مقدم خاوري" روز چهارشنبه در مصاحبه با ايرنا اظهار داشت :در چند ماهه اخير گزارش‌هايي مبني بر سرقت اموال داخل تعدادي‌از خودروهاي پارك شده مقابل مراكز خريد و فروشگاه‌ها به اين فرماندهي مي‌رسيد.

وي افزود: ماموران نيروي انتظامي بلافاصله با دريافت اين گزارش‌ها، تحقيقات خود را براي دستگيري سارق يا سارقين آغاز كردند كه سرانجام روز سه‌شنبه موفق به دستگيري فردي با هويت رامين، ‪ ۳۱‬ساله اهل رامسر و ساكن تهران در حين سرقت از يك دستگاه خودروشدند.

سرهنگ خاوري اضافه كرد: براساس اعترافات سارق ، وي به منظور گمراه كردن مردم به همراه همسر و فرزند هشت ساله‌اش و با در اختيار داشتن خودروهاي مدل بالا اقدام به سرقت از اموال داخل خودروها مي‌نمود.

وي خاطرنشان كرد: اين خانواده به منظور پيگيري پرونده تحويل مقامات قضايي شهرستان شده‌اند.

سرهنگ خاوري در اين مصاحبه به مردم هشدار داد در حد امكان از نگهداري وجوه نقد ، مدارك مهم و اموال گران قيمت در داخل وسايل نقليه‌شان خودداري كنند.

وي از شهروندان خواست تا ضمن حساسيت نسبت به مسايل اطراف خود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك مراتب را سريعا به نيروهاي پرتلاش پليس ‪۱۱۰‬ اطلاع دهند.

سرهنگ خاوري تاكيد كرد: نيروهاي ناجا در تمام شبانه روز مشغول حفاظت از امنيت شهروندان خود هستند و از اين رو با افرادي كه قانون را زيرپا بگذارند به شدت برخورد خواهند كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.348 seconds.